Gastronomi kentinin lezzet ustaları normalleşme sürecinden memnun - GAZİANTEP
Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uzun süre kapalı kalan ve 1 Haziran'da tekrar müşteri ağırlamaya başlayan Türkiye'nin ilk gastronomi kenti Gaziantep'te, ustalar süreçten memnun. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?