Türkiye Sandık Başında - Yatağa Bağımlı Kadın Evinde Oy Kullandı
Kilis, Malatya ve Gaziantep'te yaşlılık ve hastalık nedeniyle seçim merkezlerine gidemeyen vatandaşlar, evlerine getirilen seyyar sandıklarda oyunu kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?