Trafikte Yeni Dönem Resmen Başladı
Kent merkezlerindeki araç yoğunluğunun azaltılması için "düşük emisyon alanları" ilan edilecek. Bu yerlere, trafik yoğunluğuna bağlı olarak, araç girişi sınırlandırılabilecek, yasaklanabilecek ya da ücretlendirilebilecek. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?