Beşiktaş'ta Pepe Sakatlığı Nedeniyle 1 Ay Yok
Son Dakika Logo
04.03.2018 02:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Beşiktaş'ta Pepe Sakatlığı Nedeniyle 1 Ay Yok

Beşiktaş'ın Portekizli yıldızı Pepe, sağ ayak parmağındaki kırık nedeniyle 1 ay sahalardan uzak kalacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • TUNÇ06 TUNÇ06:
    Maçta o kadar pislik yaptı aldı cezasını... 3 7 Yanıtla
  • 0606 0606:
    ezik fener oynayamadığı oyunu çirkefleştirerek hakemleride arkasına alarak ezikliğin altından kalkmaya çalışıyor.kuyruk acıları var 6 2 Yanıtla
  • Fenerli Bekirhan Fenerli Bekirhan :
    Allah var allah fenerle uğraşırsanız böyle olursunuz 4 4 Yanıtla
  • KARTAL KARTAL:
    RENKLİLER NE EZIYORUZ BBBBEEEE ... 4 3 Yanıtla
  • Tarafsız Tarafsız:
    Rambo dortmunt akhisar çakıyor size tinerci fenerli 5 1 Yanıtla
  • Ahmet Ahmet:
    Hamsispor fenerin bütün rakiplerine oynamaz bjk eksik te olsa kazanır 3 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement