İstanbul'da 5 Bin Polisin Katılımıyla Asayiş Uygulaması Başlatıldı
İstanbul Emniyet Müdürlüğü tarafından 5 bin polisin katılımıyla asayiş uygulaması başlatıldı. Uygulamaya "Yeditepe Huzur" uygulaması adı verildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?