Şahinbey'de çiftçilere gübre müjdesi
Şahinbey'de çiftçilere gübre müjdesiGAZİANTEP - Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, çiftçilere desteğini bu yıl da sürdürmeye devam ederek, buğday ve arpa tohumunun yanı sıra gübre desteğinde bulunmak için protokol imzaladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?