Afyonkarahisar'da Otobüs Su Kanalına Devrildi: 8 Ölü, 28 Yaralı
Son Dakika Logo
18.09.2018 06:54
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Afyonkarahisar'da Otobüs Su Kanalına Devrildi: 8 Ölü, 28 Yaralı

Afyonkarahisar'da yolcu otobüsü refüjdeki su kanalına devrildi. Feci kazada 28 kişi yaralanırken ilk belirlemelere göre 8 kişi de hayatını kaybetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • Adem Atakul Adem Atakul :
    maalesef firmalar bilet satmak daha fazla sefer yapmak dışında çok birşey düşünmüyor olan da güzel memleketimizin güzel masum insanlarına oluyor allah rahmet eylesin yakınlarına sabır versin.Ama hükümetimizin otobüs firmalarına gerçekten bi düzenleme yapması denetimlerini artırması gerekiyor. 19 1 Yanıtla
  • m.s m.s:
    ölenlere allah rahmet eylesin yaralılara allah acil şifalar versin 11 0 Yanıtla
  • Fatih sarıkçıoğlu Fatih sarıkçıoğlu:
    Kamil koç 5 4 Yanıtla
  • KEREM KÜPELİ ASLI ŞÜPHELİ KEREM KÜPELİ ASLI ŞÜPHELİ:
    İl dışına çok seyehat ederim daha önce kamil koç turizmin cok kaza yaptığına şahit oldum araştırılması lazım 7 0 Yanıtla
  • jojo jojo:
    ölenlere rahmet geride kalanlara baş sağlığı ve sabır dilerim. 7 0 Yanıtla
  • MUSTİ MUSTİ:
    ABİ ŞÖFÖRLER UYKUSUZ ARAÇLAR ÇOK HIZLI GİDİYO SIRF Bİ TUR DAHA ATALIM DİYE GAYET LAKAYT VE GAYET UMURSAMAZ ŞEKİLDE TERMİNAL GİRİŞ ÇIKIŞ GÖREVLİLERİ HİÇ BİR ŞEY NE SORUYOR NE TUTANAK TUTUYOR BOŞ YOLDA ARAÇ UÇMUŞ O SAATTE HİÇ Bİ KALABALIK OLMAZ YAZIK DEĞİLMİ BU NE PERVASIZLIK BUNE DİKKATSİZLİK ...ALLAH AİLELERİNE SABIR VERSİN BU DARMADAĞIN ÇALIŞMA DÜZENİNE KİM DUR DİYECEK........ALLAH RAHMET EYLESİN 7 0 Yanıtla
  • kroki61 kroki61:
    basabas gidiyolar.kontrol sıfır.şöförler uykusuz. 5 0 Yanıtla
  • 06.. 06..:
    METRO SEYAHAT..TE AYNI BELEDİYE OTOBÜSÜ GİBİ HERYERDE DURUYOR.. 4 0 Yanıtla
  • Memo Memo:
    Çiftçi ler kamilden hisse alıyor araba sürmeyi bilmeyen otobüs sürerse böyle olur 1 1 Yanıtla
  • Efe Efe:
    Allah rahmet eylesin , kuzenimin kayınvalideside otosbüsdeymiş çok kırıkları varmış, torunu icin Antalyadan Eskişehire gidiyormuş 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement