Korona olan doktor, meslektaşlarının alkışlarıyla taburcu oldu
Silivri Devlet Hastanesi hekimlerinden 67 yaşındaki Uzm. Dr. Aydın Kayır, Kovid-19 tedavisinin ardından meslektaşlarının alkışlarıyla taburcu edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?