Adana'da 3 günde 30 ton et tüketildi
Adana'da 3 günde 30 ton et tüketildi Kebapçı Yaşar Aydın, Adana Lezzet Festivaline yoğun ilgi olduğunu ve festival boyunca 30 ton et tüketildiğini söyledi Aydın: "Bütün esnaf mutluydu, herkes iş yaptı"ADANA - Adana'da 3 gün süren Lezzet Festivali'nde 30 ton et tüketildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?