Endonezyalılar Covid-19 tedbirlerine rağmen camilere akın etti
- Endonezyalılar Covid-19 tedbirlerine rağmen camilere akın etti Endonezya'da korona virüs (Covid-19) salgını nedeniyle bayram namazının evde kılınması yönündeki çağrıya rağmen binlerce Müslüman camilere akın ederken, camilerin yanı sıra açık alanda da bayram namazı kılındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?