Çorum Valisi Mustafa Çiftçi'den korkutan korona açıklaması: Test yaptığımız her 100 kişiden 20'si pozitif çıkıyor
Son Dakika Logo
20.10.2021 08:24
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Çorum Valisi Mustafa Çiftçi'den korkutan korona açıklaması: Test yaptığımız her 100 kişiden 20'si pozitif çıkıyor

Çorum'da vaka oranlarının arttığını dile getiren Vali Mustafa Çiftçi, test yapılan her 100 kişiden yaklaşık 20'sinde pozitif vakaya rastlandığını belirtti. Yapılan testlerin vakaya dönüşme oranının yüzde 18.51 olduğunu ifade eden ve vatandaşlara uyarılarda bulunan Vali Çiftçi, "Lütfen maske, mesafe ve temizlik kurallarına riayet edelim, aşılarımızı yaptıralım. Hem sevdiklerimiz açısından hem de kendimiz açısından tedbirlere uymak hayati önem taşıyor" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement