E-Belediye Bilgi Sistemi Yıllık 3 Milyar Lira Tasarruf Sağlayacak"
İçişleri Bakanlığı Bilgi İşlem Daire Başkanı Osman Hacıbektaşoğlu, E-Belediye Bilgi Sistemi ile yıllık 3 milyar liralık tasarruf sağlanacağını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?