KOCAELİ Kargo bayisi karantinaya alındı
Kargo bayisi karantinaya alındıKOCAELİ'nin Körfez ilçesinde, bir kargo bayisindeki bazı çalışanların koronavirüs testinin pozitif çıkması üzerine iş yeri karantinaya alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?