Necati Erkmen: "Beraberlik, verilen mücadele açısından iyi bir sonuç"
Son Dakika Logo
29.10.2022 05:33
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Necati Erkmen: "Beraberlik, verilen mücadele açısından iyi bir sonuç"

- Necati Erkmen: "Beraberlik, verilen mücadele açısından iyi bir sonuç" Kasımpaşa Teknik Sorumlusu Necati Erkmen, Konyaspor karşısında oyunu tutup, dengeyi sağladıklarını belirterek, beraberliğin her 2 takımın da verdiği mücadele açısından iyi bir sonuç olduğunu söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement