Necati Erkmen: "Beraberlik, verilen mücadele açısından iyi bir sonuç"
- Necati Erkmen: "Beraberlik, verilen mücadele açısından iyi bir sonuç" Kasımpaşa Teknik Sorumlusu Necati Erkmen, Konyaspor karşısında oyunu tutup, dengeyi sağladıklarını belirterek, beraberliğin her 2 takımın da verdiği mücadele açısından iyi bir sonuç olduğunu söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?