İstanbul'da yapılan denetimde uyuşturucu madde yakalandı
İstanbul Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen 'Huzur İstanbul' denetimi sırasında Beyoğlu'nda durdurulan bir araçta bir poşet dolusu uyuşturucu madde bulundu. Otomobil sürücüsü gözaltına alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?