OTOBÜS ŞOFÖRÜ RAHATSIZLANAN YOLCUYU HASTANEYE YETİŞTİRDİ, O ANLAR KAMERADA
BURSA'da belediye otobüsü şoförü Niyazi Ateş, aracında rahatsızlanan yolcu Meral Y.?yi (38) güzergahının dışına çıkarak hastaneye ulaştırdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?