Hikmet Karaman: "Anadolu takımı olarak çeyrek finale kalmak önemli"
Kayserispor Teknik Direktörü Hikmet Karaman, Fenerbahçe karşısında 1-0 galip gelerek kupada çeyrek finale yükselmelerinden dolayı mutlu olduklarını ve bir Anadolu takımı olarak çeyrek finale kalmalarının önemli olduğunu ifade etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?