Termometre 41'i gösterdi, sokaklar boşaldı
Muğla'nın merkez ilçesi Menteşe'de termometreler 41 dereceyi gösterdi. Yüksek hava sıcaklığı ve düşük nem nedeniyle vatandaşlar evlerinden dışarı çıkmadı. Sokaklarda toplu taşıma araçları ve ticari taksi dışında araç bulunmadı. Yüksek sıcaklık ve düşük nemin Temmuz ayı sonuna kadar devam etmesi bekleniyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?