Bakan Özhaseki, Kahramanmaraş depreminde 3 çocuğunu kaybeden Demirel Ailesi'ni ziyaret etti
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, Kahramanmaraş depreminde 3 çocuğunu kaybeden Demirel Ailesi'ni ziyaret ederek baş sağlığı dileğinde bulundu. Bakan Özhaseki, depremzede aileye başsağlığı dileklerini ileterek, devlet olarak vatandaşların yanında durmaya devam edeceklerini vurguladı. Bakan Özhaseki'nin ziyaret ettiği Demirel Ailesi'nin evinde, Kuran-ı Kerim de okundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?