Son Dakika: 20 ay sonra bir ilk! Cari denge haziranda 674 milyon dolar fazla verdi
Son Dakika Logo
11.08.2023 10:05
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Son Dakika: 20 ay sonra bir ilk! Cari denge haziranda 674 milyon dolar fazla verdi

Son dakika: Merkez Bankası haziran ayına ilişkin ödemeler dengesi verisini açıkladı. Söz konusu dönemde cari denge 674 milyon dolar fazla verdi. Böylece cari denge 20 ay sonra ilk kez fazla vermiş oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • ERŞAN KUNERİ ERŞAN KUNERİ:
    eeeee bizim cebimize giren ne?? 33 6 Yanıtla
    Selim Kayisi Selim Kayisi:
    Şimdi erşan Kunerinin de cebine el atılmaz. Animallah başka şeyler olur 3 0
  • mücahid mücahid:
    Kardeşim bu nasıl ekonomi yönetimi, Mazota,akaryakıta bir defa zam yapın en az üç ay fiyatları oynamayın.Esnaflar ne yapacağını şaşırdı.48 saatte bir zam mı olur??Böyle devlet mı yönetilir? 34 4 Yanıtla
  • serdar erdogmus serdar erdogmus:
    İnandırıcı gelmedi.inşallah doğrudur 29 4 Yanıtla
  • Ethem Çetim Ethem Çetim :
    Kime fazla verdi ?????? Çatır çatır her yer zam yağmuru 13 8 Yanıtla
  • Bora Üstündağ Bora Üstündağ:
    O zaman hergun her saat bu zamlar neyin nesi. 17 3 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement