Sağlık Bakanı Koca'dan memuriyetten istifa eden hekimlere ilişkin açıklama Açıklaması
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, memuriyetten istifa eden veya son yapılan Tıpta Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı'ndaki (TUS) başarısıyla bir uzmanlık eğitimi programına yerleşenlerin, tek sefere mahsus kanunda belirtilen süreleri beklemeksizin asistanlığa başlayabileceğini belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?