45 yıl sonra öğretmenleriyle bir araya geldiler
- 45 yıl sonra öğretmenleriyle bir araya geldiler 45 yıl sonra 24 Kasım Öğretmenler Günü'nde, mezun oldukları okulun bahçesinde öğretmenlerini ağırladılar Antalya'da 45 yıl önce, okullarından mezun olan öğrenciler düzenlenen etkinlikle uzun aradan sonra öğretmenleri ile bir araya geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?