Havanın sıcaklığını göstermek için güneşte kebap pişirdi, yüzbinlerce kişi izledi
Son Dakika Logo
31.07.2023 10:13
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Havanın sıcaklığını göstermek için güneşte kebap pişirdi, yüzbinlerce kişi izledi

Adanalı kebapçı Cihangir Korkmaz, sıcaklığı göstermek için güneşte Adana Kebap pişirdi. Bu video yüzbinlerce kişi tarafından izlenip beğenildi. Adana'da termometreler 52 dereceyi gösterirken, kebap ustaları ise mangal ateşinde çalışıyor. Korkmaz, güneşin sıcaklığıyla kebap pişirerek Adanalıların güneş ile anlaşma yaptığını söyledi. Video sosyal medyada paylaşılıp büyük ilgi gördü. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement