Otomobilde cansız bedenleri bulunmuştu, karbonmonoksit gazından zehirlendikleri ortaya çıktı
Otomobilde cansız bedenleri bulunmuştu, karbonmonoksit gazından zehirlendikleri ortaya çıktı Kayseri'nin Kocasinan ilçesinde bir otomobilde cansız bedenleri bulunan kadın ve erkeğin, aracın uzun süreli çalışmasından dolayı sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği tespit edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?