Otomobilde cansız bedenleri bulunmuştu, karbonmonoksit gazından zehirlendikleri ortaya çıktı
Son Dakika Logo
29.10.2022 05:52
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Otomobilde cansız bedenleri bulunmuştu, karbonmonoksit gazından zehirlendikleri ortaya çıktı

Otomobilde cansız bedenleri bulunmuştu, karbonmonoksit gazından zehirlendikleri ortaya çıktı Kayseri'nin Kocasinan ilçesinde bir otomobilde cansız bedenleri bulunan kadın ve erkeğin, aracın uzun süreli çalışmasından dolayı sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği tespit edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement