Adana'da uydu tamircisi bir adam sevgilisinin ailesi yüzünden her şeyini kaybetti
Adana'da bir uydu tamircisinin hayatı, tamir için çağrıldığı evde tanıştığı sevgilisinin ailesi yüzünden kabusa döndü. Sevgilisinin babası ve ağabeyi tarafından şiddet gördüğünü ve gasp edildiğini belirten tamirci, "Otomobilde bulunan 9 bin lira parayı, cep telefonu, elektronik eşyaları, iki altın bileziği ve değerli eşyaların tümünü aldılar" dedi. Oturduğu evin onlar tarafından basıldığını da iddia eden şahıs, "Bu nedenle komşular rahatsız olduğu için ve korktuğumdan evde kalamaz oldum" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?