Afşin Elbistan Termik Santrali'nde Yangın: Soğutma Çalışmaları Başladı, Maske Takın Çağrısı Yapıldı
Türkiye'nin en büyük termik santralı Afşin-Elbistan B Termik Santrali'nde kaynak bakım çalışmaları sırasında çıkan yangının soğutma çalışmalarına başlandı. Yangın nedeniyle santralin çevresinde bulunan köylerde yaşayan vatandaşlara zehirli gazlara karşı maske takmaları için camilerden anons yapıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?