Bursa'da Otomobil Alev Topuna Döndü
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde seyir halindeki bir otomobilde çıkan yangın sonucu araç alev topuna döndü. Sürücü, dumanı fark ederek aracını emniyet şeridine çekti. İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın söndürülürken, araç kullanılamaz hale geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?