Poşette cesedi bulunan 2 aylık bebeğin babası: Bebeğin öldüğünü anlayınca battaniyeyi örttüm
Adana'nın merkez Seyhan ilçesindeki evlerinde 2 aylık bebeklerinin ölü bulunmasına ilişkin tutuklanan anne ve baba hakkında, 'ihmali davranışla kasten öldürme' suçundan 25'er yıla kadar hapis talebiyle dava açıldı. Baba Suat Talay, ifadesinde "Bebeğin öldüğünü anlayınca battaniyeyi örttüm. İki gün boyunca bebekle aynı evde kaldık" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?