Poşette cesedi bulunan 2 aylık bebeğin babası: Bebeğin öldüğünü anlayınca battaniyeyi örttüm
Son Dakika Logo
17.11.2023 11:16
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Poşette cesedi bulunan 2 aylık bebeğin babası: Bebeğin öldüğünü anlayınca battaniyeyi örttüm

Adana'nın merkez Seyhan ilçesindeki evlerinde 2 aylık bebeklerinin ölü bulunmasına ilişkin tutuklanan anne ve baba hakkında, 'ihmali davranışla kasten öldürme' suçundan 25'er yıla kadar hapis talebiyle dava açıldı. Baba Suat Talay, ifadesinde "Bebeğin öldüğünü anlayınca battaniyeyi örttüm. İki gün boyunca bebekle aynı evde kaldık" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement