ABD'de İsrail'in Gazze saldırıları protesto edildi
New York ve Washington'da yüzlerce kişi, İsrail'in Gazze Şeridi'ne yönelik saldırıları durdurulması talebiyle protesto düzenledi. Göstericiler, İsrail ve ABD hükümetlerini eleştiren pankartlar taşıdı ve ateşkes çağrısında bulundu. Washington'da ise Filistin destekçileri, Beyaz Saray önünde 'ölüm' temalı gösteri düzenledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?