Bakan Kasapoğlu Gençlik Haftası'nda temsilci gençlerle bir araya geldi-1
Son Dakika Logo
16.05.2020 12:29
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakan Kasapoğlu Gençlik Haftası'nda temsilci gençlerle bir araya geldi-1

Bakan Kasapoğlu Gençlik Haftası'nda temsilci gençlerle bir araya geldiANKARA,(DHA)Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, 15-21 Mayıs Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında 81 il ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nden temsilci gençlerle video konferans aracılığıyla bir araya geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement