Bakan Kasapoğlu Gençlik Haftası'nda temsilci gençlerle bir araya geldi-1
Bakan Kasapoğlu Gençlik Haftası'nda temsilci gençlerle bir araya geldiANKARA,(DHA)Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, 15-21 Mayıs Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında 81 il ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nden temsilci gençlerle video konferans aracılığıyla bir araya geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?