Son dakika: YANGIN BEKÇİLERİ, ORUÇLARINI 'İTFAİYECİ DUASI'YLA AÇTI
Son dakika haberine göre ANTALYA Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı merkez istasyonda görevli itfaiyeciler, Ramazanın ilk iftarını vardiya arkadaşlarıyla birlikte 'itfaiyeci duası'nı okuyarak yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?