Son dakika haberi: Vali Şentürk: "Hastanemizde nice Kovid-19 tedavisi gören gençler var"
Edinilen son dakika haberine göre Bilecik Valisi Bilal Şentürk, Kovid-19 ile mücadelenin genç-yaşlı hep birlikte gerçekleştirilmesi gerektiğini ifade ederek, "Hastanemizde nice Kovid-19 tedavisi gören gençler var. Şu anda vakalara baktığımızda 18-49 yaş aralığı yüzde 65 oranında. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?