Son dakika haberi: Vali Şentürk: "Hastanemizde nice Kovid-19 tedavisi gören gençler var"
Son Dakika Logo
06.11.2020 03:19
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Son dakika haberi: Vali Şentürk: "Hastanemizde nice Kovid-19 tedavisi gören gençler var"

Edinilen son dakika haberine göre Bilecik Valisi Bilal Şentürk, Kovid-19 ile mücadelenin genç-yaşlı hep birlikte gerçekleştirilmesi gerektiğini ifade ederek, "Hastanemizde nice Kovid-19 tedavisi gören gençler var. Şu anda vakalara baktığımızda 18-49 yaş aralığı yüzde 65 oranında. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement