iPhone'lara Şok Zam
Son Dakika Logo
02.01.2015 10:00
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

iPhone'lara Şok Zam

1 Ocak 2015 itibariyle Apple, cihaz fiyatlarında 150 ila 200 TL arasında zam yaptı. Apple'dan yapılan zamla ilgili bir açıklama yapılmadı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • Akapesever Akapesever:
    Akapenin kadrolarını beslemek için daha çok çalışmalıyız arkadaşlar. Zaman fedakarlık zamanı. Yolsuzluklara saraylara fesat karışan ihalelerdeki zararlara çok para gidiyor. Etimiz budumuz belli sonuçta. Şimdi elimizi taşın altına sokma zamanı. Halk çalışmalı ki Tayyip ve avaneleri rahat etmeli. Çünkü halk böyle istiyor. Şimdi sızlanmayın ve daha çok verin. 16 7 Yanıtla
  • Antalyalı Antalyalı:
    16 gb iphone 6 Rusyada 1250 tl iken yetişip alamadım. 1550 iken yetişip aldım. Şimdi 2080 tl. Türkiyede ise 2500 tl. İnsaf kardeşim, bu ne kadar çok vergi! Sizler oy vermeye devam edin! 17 5 Yanıtla
  • T.C.35 T.C.35:
    Ayrıcalıktır iphone 3 16 Yanıtla
  • Kemal Sunar Kemal Sunar:
    Alisveris merkezi ne hos geldiniz 5 0 Yanıtla
  • soykan soykan:
    Çokmu lazımm almayız olur biter ilaki iphonemi alıcaz başka markalarda var türkiyede kimse kulanmasın bak fiyat sonra nasıl düşer. 4 1 Yanıtla
  • Kemal Sunar Kemal Sunar:
    Ollo ollo 0 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement