1 Ocak 2015 itibariyle Apple, cihaz fiyatlarında 150 ila 200 TL arasında zam yaptı. Apple'dan yapılan zamla ilgili bir açıklama yapılmadı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (6)
Akapesever:
Akapenin kadrolarını beslemek için daha çok çalışmalıyız arkadaşlar. Zaman fedakarlık zamanı. Yolsuzluklara saraylara fesat karışan ihalelerdeki zararlara çok para gidiyor. Etimiz budumuz belli sonuçta. Şimdi elimizi taşın altına sokma zamanı. Halk çalışmalı ki Tayyip ve avaneleri rahat etmeli. Çünkü halk böyle istiyor. Şimdi sızlanmayın ve daha çok verin. 167Yanıtla
Antalyalı:
16 gb iphone 6 Rusyada 1250 tl iken yetişip alamadım. 1550 iken yetişip aldım. Şimdi 2080 tl. Türkiyede ise 2500 tl. İnsaf kardeşim, bu ne kadar çok vergi! Sizler oy vermeye devam edin!175Yanıtla
T.C.35:
Ayrıcalıktır iphone316Yanıtla
Kemal Sunar:
Alisveris merkezi ne hos geldiniz50Yanıtla
soykan:
Çokmu lazımm almayız olur biter ilaki iphonemi alıcaz başka markalarda var türkiyede kimse kulanmasın bak fiyat sonra nasıl düşer. 41Yanıtla
Kemal Sunar:
Ollo ollo02Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (6)