Aşırı Sağcı Alman Milletvekili Hohmann: Milli Takımda Türkleri İstemiyoruz
Son Dakika Logo
15.07.2018 04:03
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Aşırı Sağcı Alman Milletvekili Hohmann: Milli Takımda Türkleri İstemiyoruz

Aşırı sağcı Alman partisinin vekillerinden Martin Hohmann, Alman Milli Takımındaki Türk kökenli oyuncuları hedef aldı, "Türkleri milli takımda görmek istemiyoruz." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (17)

  • Vay be Vay be:
    Bir zamanlar mesut özil.Türk milli takımda oynamadığı için azınıza gelen her küfürü ettiniz.şimdi ne olduki savunyorsunuz.Ayrıca başka oyuncuların başka konularda açıklama yaptğ zaman linç girişimde bulundunuz.Deneki bu her kes için geçerli .Bir sporcu eyee bir ülkeyi temsil ediyorsa o zaman hashas konulara dikkat etmeli.bu yüzden Düşünün öyle yazın.boş boş yorum yazmayın 135 55 Yanıtla
    Adam Adam:
    Sen kimle sohbet ediyorsun 0 0
    Çocuk Çocuk :
    Bizim çocuk Sana Ne 0 0
  • Behcet Behcet:
    Birinci dünya savaşında o sevmediğin osmanlı yanınızda olmasa itilaf devletleri tüm gücünü almanyaya kullansa almanya milli takımında bir alman dahi olmazdı. Sende yarı fransız yarı ingiliz yarı italyan 250 gr da alman olurdun..... 39 53 Yanıtla
  • Tr Tr:
    Aklı sıra pirim yapmaya çalışıyor 13 8 Yanıtla
  • Türkiye Türkiye:
    SEN KURBAN ol TÜRKLERE ALMANYA 15 2 Yanıtla
  • 1i 1i:
    Hemşerim, adamlar haklı....mesela ben de istemem türk milli takımında yabancı olsun....hem bizim türkler almanlara uyum sağlayamiyorlar.....almanlar haklı bence 5 11 Yanıtla
  • mongo mongo:
    başla hadi eyyyy demeye 3 9 Yanıtla
    sumo sumo :
    3,5 milyon Türk yaşıyor almanyada,beğenmiyorsanız geri dönersiniz.ya yaşadığın yere sahip çıkacaksın ya da zırlamayacaksın 3 0
    sansör sansör:
    ahahaha tepki koyuyor diyor angut tam angut 0 0
    POLAT POLAT:
    daha iyi tepki koyun angut zira dış borç 460 milyar doları geçti. bi de ana avrat düz gidin o daha etkili 0 0
  • OSMANLI OSMANLI:
    Zaten bizimde mesut özil ve onun gibi gavurun milli takımında oynayanları savunacak halimiz yok. Sizden bu alçaklığı bekliyorduk fakat umduğumuzdan çabuk oldu. Biraz erkek olda seçildiğinde türkleri sınırdışı edeceğinide söyle gavur oğlu gavur. Sizi adam sananlara şaşıyorum. Yaşasın Şanlı, Asil TÜRK Milleti. 6 3 Yanıtla
  • Nnsm Nnsm:
    Yaw he he 2 2 Yanıtla
  • Black Eagle Black Eagle:
    adam haklı, hemen yetenekli Türk oyuncuları kendi milli takımımıza alalım. Düşünsenize İlkay, Mesut, Serdar taşçı önceden bizde olsaydı, şu anda en az yarı final oynardık... 2 1 Yanıtla
  • TUNÇ06 TUNÇ06:
    Bu gurbetçileri kim küstürdü ona bakmak lazım .Yıldıray Baştürkle başaladı gözdağı .Fatih yani namı diğer imparatormuş ya işte bu gurbetçiler bu zatın olmasından rahatsızlık duydular ve gelmediler bence yıldıray takımdan kovuldu onun açıklaması var artık yokum fatih varsa dedi ve gidiş o gidiş.(( Şenol hocayı sevmem ama imparatorsa o çünkü takımı dünya 3.yaptı Fatih ne yaptı?? Hagi olmasaydı ve tabiğ şampiyonluklar havadan geldi destekle .))FİFA hak versin bakalım bu gurbetcilere takıma dönermi 2 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement