feneve satacak futbolcu lazım yürü buvsa kim tutav seni348Yanıtla
Es:
Bursa kümeye155Yanıtla
fırtına:
yazık Bursa ya adamlarını satan yönetim niye duruyor acep :????90Yanıtla
X-RAY TWENTY ONE:
Osmanlı spor 5 gol daha atsaydı teknik direktör akçay ın bu yorumu kadar ağır olmazdı. Ayıp etmiş32Yanıtla
Veysi:
Ertuğrula yamuk yaparsınız ha . Beter olun Timsahlar 31Yanıtla
AdıAŞK bu Eziyetin:
Dün oradaydım. Fanatik Bursalıyım. Herkes başını önüne alıp düşünmeli. Yönetim o kadar çok hata yaptı ki futbolcuları satmakla. Gelen de gideni aratır oldu. Yanlış transferlerin takımı, enkaz yığını Bursa. Bence bu futbolla süper lig i de haketmiyor. Düşmeli ve eskisi gibi küllerinden doğup bir şampiyonlukla özür dilemeli bu arma sevdalılarından!30Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (6)