Mustafa Reşit Akçay 4-0'dan Sonra "Daha Fazla Atmayın" Dedi
Son Dakika Logo
11.12.2015 09:44
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Mustafa Reşit Akçay 4-0'dan Sonra "Daha Fazla Atmayın" Dedi

Osmanlıspor Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay, 4. golden sonra takımına "Daha fazla atmayın" talimatı verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • millet millet:
    feneve satacak futbolcu lazım yürü buvsa kim tutav seni 34 8 Yanıtla
  • Es Es:
    Bursa kümeye 15 5 Yanıtla
  • fırtına fırtına:
    yazık Bursa ya adamlarını satan yönetim niye duruyor acep :???? 9 0 Yanıtla
  • X-RAY TWENTY ONE X-RAY TWENTY ONE:
    Osmanlı spor 5 gol daha atsaydı teknik direktör akçay ın bu yorumu kadar ağır olmazdı. Ayıp etmiş 3 2 Yanıtla
  • Veysi Veysi:
    Ertuğrula yamuk yaparsınız ha . Beter olun Timsahlar 3 1 Yanıtla
  • AdıAŞK bu Eziyetin AdıAŞK bu Eziyetin:
    Dün oradaydım. Fanatik Bursalıyım. Herkes başını önüne alıp düşünmeli. Yönetim o kadar çok hata yaptı ki futbolcuları satmakla. Gelen de gideni aratır oldu. Yanlış transferlerin takımı, enkaz yığını Bursa. Bence bu futbolla süper lig i de haketmiyor. Düşmeli ve eskisi gibi küllerinden doğup bir şampiyonlukla özür dilemeli bu arma sevdalılarından! 3 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement