Öğrenciler, protokol ile bir araya gelip parkta kitap okudu
Öğrenciler, protokol ile bir araya gelip parkta kitap okuduDİYARBAKIR - Diyarbakır'ın Kayapınar İlçe Kaymakamlığı tarafından 'Kayapınar Okuyor' sloganı ile kitap okuma etkinliği düzenlendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?