Milli Savunma Bakanı Işık, Dağlıca'daki Askerlerle Sahur Yaptı
Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, beraberinde Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Salih Zeki Çolak ile Irak sınırının sıfır noktasındaki Dağlıca Üs Bölgesi'nde incelemelerde bulundu, Mehmetçik'le sahur yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?