Türkiye-İran Parlamentolar Arası Dostluk Grubu Başkanı Beyazıt İran'da
İran'da bulunan Türkiye-İran Parlamentolar Arası Dostluk Grubu Başkanı ve AK Parti Tokat Milletvekili Yusuf Beyazıt, başkent Tahran'daki İran Meclis binasında İran-Türkiye Parlamentolar Arası Dostluk Grubu Başkanı Ahmed Alirızabeygi ile bir araya geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?