Aksaray'da Uyuşturucuya Karşı Narko Timler Oluşturuldu
Aksaray'da öğrencilerin uyuşturucu batağından uzak tutulması kapsamında harekete geçen İl Emniyet Müdürlüğü, okul önlerinde görev alacak Narko Timleri kurdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?