Özlü: "Üretimde Yüksek Teknolojili Ürünlerin Payını Yüzde 20'lere Çıkartmak Durumundayız"
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, "Üretimde yüksek teknolojili ürünlerin payını yüzde 20'lere çıkartmak durumundayız." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?