Rusya'daki Türk Vatandaşları Oy Kullanmaya Başladı
Son Dakika Logo
30.05.2015 03:02
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Rusya'daki Türk Vatandaşları Oy Kullanmaya Başladı

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Oy kullanan vatandaşlar- Türkiye'nin Moskova Büyükelçisi ve Sandık Kurulu Başkanı Ümit Yardım'ın konuşması Genel seçime doğru- Rusya'daki Türk vatandaşları oy kullanmaya başladı Rusya'daki Türk vatandaşları, Türkiye'de 7 Haziran'da yapılacak genel seçimler için dört merkezde oy kullanmaya başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement