Rusya'daki Türk Vatandaşları Oy Kullanmaya Başladı
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Oy kullanan vatandaşlar- Türkiye'nin Moskova Büyükelçisi ve Sandık Kurulu Başkanı Ümit Yardım'ın konuşması Genel seçime doğru- Rusya'daki Türk vatandaşları oy kullanmaya başladı Rusya'daki Türk vatandaşları, Türkiye'de 7 Haziran'da yapılacak genel seçimler için dört merkezde oy kullanmaya başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?