Dersten Çağırıp Çıkardığı Öğretmeni Böyle Darp Etti
Son Dakika Logo
22.05.2019 07:21
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Dersten Çağırıp Çıkardığı Öğretmeni Böyle Darp Etti

Dersten çağırıp çıkardığı öğretmeni böyle darp ettiÇANKIRI - Çankırı'da bir ortaokulda veli tarafından ders esnasındaki öğretmen koridora çıkarılarak darp edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (20)

  • Bilgili Bilgili:
    Lütfen memur diye savunduğunuz,çocuklarımızı emanet ettığimiz öğretmenin de ne adamın çocuğuna ne yaptığını da yazsaydiniz.ne yaptı da veli okulda böyle bir görüntüye neden oldu... 2 1 Yanıtla
    termeli termeli:
    bigili bey hemen kavga etmek mi lazım hayvanmıyız biz.. 3 0
  • malkoç malkoç:
    işte bu hükümetin memura verdiği deger halen anlamayanlar var 2 1 Yanıtla
    MALKOÇEEE MALKOÇEEE:
    senin aklın kıt mı 1 1
  • adsız adsız:
    burası muz cumhuriyetimi öğretmenden bir şikayeti varsa devletin mahkemeleri var idari olarak kurumun şikayet merci var şikayet etmiyor o zaman herkes kafasına göre suçlu ilan etsin cezasını da kedisi versin öylemi 2 0 Yanıtla
  • TUNÇ06 TUNÇ06:
    DAVADAN VAZGEÇME HOCA KESİNLİKLE YATSIN HAPİS ...UTANMAZ ADAM . 2 0 Yanıtla
    ist ist:
    Hocayı da dava etmeli. Millet çocuğunu okula eğitim öğretim alsın adam olsun diye gönderiyor, Dayak yesin diye değil. 1 1
  • Yargı Yargı:
    Öğretmene yapılan bu saldırı gerekli cezasını almalı 1 0 Yanıtla
  • adalet adalet:
    Öğretmenler bizim geleceğimizi yetiştiren kimselerdir. 1 0 Yanıtla
  • adalet adalet:
    Öğretmenin burda suçu ne yapılan çok büyük yanlışlık. Öğretmenleri yanlız bırakmayın Lütfen. 1 0 Yanıtla
  • adalet adalet:
    Velinin öğrencinin yanında öğretmene saldırması doğru değil. Bura da Öğretmenlerimize açık bir saldırı vardır. Öğretmene yapılan bu saldırı doğru değil ve bu veli hak etiği cezayı almalı. Yoksa önüne gelen öğretmene saldırıyor. 1 0 Yanıtla
  • Birisi Birisi:
    Kimsenin kimseye şiddet uygulama hakkı yok. Bir sorunun varsa yargı yolu denen bir şey var. 1 0 Yanıtla
  • ivo ivo:
    hiçbir sebep o velinin o öğretmeni darp etmesini meşru kılamaz ben o öğretmenin yerinde olsam bu şekilde davranan velinin ağzını burnunu kırar gerekirse dava açardım, meşru müdaafasını kullanmamış memur. 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement