Oğluyla kavga eden 2 çocuğu öldüren adamın ifadesi ortaya çıktı: Bir anda oldu, pişmanım
Son Dakika Logo
13.03.2021 09:04
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Oğluyla kavga eden 2 çocuğu öldüren adamın ifadesi ortaya çıktı: Bir anda oldu, pişmanım

Çorum'un Alaca ilçesinde oğlu ile kavga ettikleri iddiasıyla 8'inci sınıf öğrencisi 14 yaşındaki Tunç Taşar ve 13 yaşındaki Kaan Hakverdi'yi durdurduğu okul servisinde tabancayla vurarak öldüren eski muhtar Servet Başbuş'un ifadesi ortaya çıktı. Katil zanlısı Başbuş, "Bir anlık öfkeme yenik düştüm. Aracın yanına vardığımda böyle bir şeyin olacağını hiç düşünemedim. Her şey bir anda oldu. Pişmanım. Keşke böyle bir şey olmasaydı" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (16)

  • hakan hakan:
    bu tip canavarlar insan içine çıkmaması lazım tek kişilik hücreye kapatıp hayvan gibi ölmesi lazım 46 0 Yanıtla
  • İLKER KÖSE İLKER KÖSE:
    TE ALLAM YA ADAMA BAK PİŞMANMIŞ ,ÇOCUKLAR ÖLDÜ AMA NASIL OLACAK ŞİMDİ? 22 0 Yanıtla
  • vedat dincelir vedat dincelir:
    oldu sen git iki çocugu hiç yoktan vur öldür ondan sonra çık ben pişmanım de yokya ...bunungibilerini içerde beslemeycen kardeşim ortada 2 çocuk çinayeti var hemde cümlü alemin önünde sallandırcanki ipret olsun bunungibilere bak o zaman oluyormu böle çinayetler ......özel yasa şart kardeşim yeter artık...... 14 0 Yanıtla
  • Asil Asil:
    Devletin muhtara silah tahsis etmesi nedir ki...kolluk kuvveti mi korucumu çok saçma 12 0 Yanıtla
  • zeki zeki:
    eski muhtar nasıl bir kafa yapısı anlamak mümkün değil ancak yaşamak gerekir 4 0 Yanıtla
  • Vatandas Vatandas:
    İdam gelsin. 4 0 Yanıtla
  • yoksul yoksul:
    son pişmalık fayda etmez vurmadan önce düşünecektin cahil..şimdi git ömür boyu yat içerde vicdanın rahat bırakırsa tabiki 3 0 Yanıtla
  • Sibel Sibel:
    Kazik kadar adam Allah belani versin 3 0 Yanıtla
  • çayırovalı çayırovalı :
    sende aynısını yaparsın öğlemi ölen çocuklar senin olsa bu adamı afedermiydin 3 0 Yanıtla
  • Murat Murat:
    Çocuklar adamın oğluna taciz etmişler alacalı olarak olayı biliyorum,vurması doğru değil tabi ki asla ama kalan çocuğun psikolojisini düşünün o çocuğun tacize uğradığı görüntüler sosyal medya da yayınlamış ve bunu babasına götürüp ağlayarak göstermiş Şimdi o çocuk hem tacize uğradığıyla hem babasız kaldığıyla kaldı 0 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement