Hakan'ın Babasına "Fatih Terim'den Özür Dile" Demişler
Son Dakika Logo
13.11.2014 04:15
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Hakan'ın Babasına "Fatih Terim'den Özür Dile" Demişler

Brezilya ve Kazakistan maçı kadrosu açıklandıktan sonra araya giren yetkililer Hakan'ın babası Hüseyin Çalhanoğlu'na "Fatih Terim'den özür dile" dedikleri ortaya çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • Alemdar Alemdar:
    Milli takım terimin oyuncağı olmuş. Nerde kendisi gibi artist psikopat maganda kendini bilmez adam varsa arayıp buluyor kadroya alıyor. Aferin sana terim. aferin. 11 0 Yanıtla
  • Mehmet Turgut ÖZMÜŞ Mehmet Turgut ÖZMÜŞ:
    Ne kadar aciz bir ülkeyiz ? Tartışılan duruma bakın, Ülke futbolu dibe vurmuş, sizler kişisel ihtiraslarınız peşindesiniz ?Başta TFF olmak üzere hepinize yazıklar olsun, Sizler memleket düşmanısınız ? , 5 2 Yanıtla
  • Bayburtlu Bayburtlu:
    Nede olsa bayburtlu : 3 0 Yanıtla
  • TAYFUN TAYFUN:
    FATİH TERİM BİR KERE TÜRK MİLLETİNDEN ÖZÜR DİLESİN BİZİ REZİL ETTİĞİ İÇİN , NBU SEMİHİ HALA TAKIMA KOYUYOR SEMİH OYNADIĞI TAKIMI YAKIYOR YAKINDA GOL KIRALI OLUR ÖNCE KORİDOR SONRA GOL KRALI TORPİLİ NEREDEN GELİYOR ANLAMIYORUM HER HALDE SELANİK TORPİLİ VAR 3 0 Yanıtla
  • 666 666:
    Ben 38 senedir avrupadayım terim,aziz emreleri...Burda bir dk. “Yaşatmazlar“ BU NE Ne mutsuz tr. Diyene 3 0 Yanıtla
  • cevdet güldepe cevdet güldepe:
    haci popescu sayesinde fatih terim oldu şimdi hava civa on koyun otladamaz 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement