Uyuşturucuya Karşı Mücadele Başlatan Mahalle Sakinleri Artık Ecelleriyle Ölmek İstiyor
Konya'da uyuşturucu yüzünden ölümlerin artması üzerine uyuşturucu satıcılarına savaş açtığını ilan eden Doğanlar Mahallesi sakinleri, artık ecelleriyle ölmek istediklerini söylediler. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?