Madde Bağımlısı 150 Genç Rehabilite Edilecek
Batman'da Dicle Kalkınma Ajansı (DİKA) ile Batman Ticaret ve Sanayi Odasının (TSO) iş birliği ile madde bağımlısı 150 gencin rehabilite edilmesi amacıyla hayata geçirilen "Ülkesine Katma Değer Katan Bilinçli ve Sağlıklı Gençlik ile Güzel Bir Geleceğe" projesi, düzenlenen toplantı ile tanıtıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?