Vali Çuhadar: "Sayılar bizi endişelendiriyor"
Vali Çuhadar: "Sayılar bizi endişelendiriyor" -"Vaka sayısında düşüş olmaz ise daha radikal tedbirler alabiliriz" Covid-19 nedeniyle hastanede yatan hasta sayısının en yüksek seviyeye çıktığı Adıyaman'da Vali Mahmut Çuhadar, "Sayılar bizi endişelendiriyor, vaka sayılarında düşüş olmazsa... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)