Binali Yıldırım MKYK'ya Katıldı! Protokol Kapısını Kullanmadı
Binali Yıldırım, AK Parti Genel Merkezi protokol kapısı yerine normal kapıdan giriş yapınca gazeteciler hazırlıksız yakalandı. Davutoğlu, dün protokol kapısını kullanmıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (7)