Binali Yıldırım MKYK'ya Katıldı! Protokol Kapısını Kullanmadı
Son Dakika Logo
23.05.2016 01:46
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Binali Yıldırım MKYK'ya Katıldı! Protokol Kapısını Kullanmadı

Binali Yıldırım, AK Parti Genel Merkezi protokol kapısı yerine normal kapıdan giriş yapınca gazeteciler hazırlıksız yakalandı. Davutoğlu, dün protokol kapısını kullanmıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (7)

  • bjk72 bjk72:
    a davutoğlu kan ağlarken bu adam nasıl böyle gülüyor 7 2 Yanıtla
  • Serhat Turk Serhat Turk:
    Hamd olsun bugun sehit haberi gelmedi 8 0 Yanıtla
  • ALİ KIRAN BAŞKESEN ALİ KIRAN BAŞKESEN:
    şimdilik BİNALİ zamanı gelince İNALİ DERLER... DERLER... 7 0 Yanıtla
  • LASTİKCİ ERCAN. LASTİKCİ ERCAN.:
    BU ADAMI CİNLER ÇARPMIŞ YAAAAWWWWWWW:))))))) 5 2 Yanıtla
  • hüso hüso:
    ayıp denen bir şey var bende oyumu ak partiye verdim ama üzülüyorum hele bu resmi görünce KULA KULLUK YAPMAK KOCA İNSANLAR ÇOKMU HOŞUNUZA GİTTİ YAT DİYİNCE YATACAKSINIZ KALK DİYİNCEKALKACAKSINIZ MEVKİ MAKAM İÇİN YAZIKLAR OLSUN HER CANLI ÖLÜMÜ TADACAKTIR BÜYÜKVE HATASIZ YARADANDIR YAZIK HEPİNİZ AKLI BAŞINDA ADAMSINIZ AMA BEBEKTEN FARKSIZSINIZ 5 1 Yanıtla
  • esnaf esnaf:
    artık erzıncanda parıs olur varsa yoksa doğu bu ulkenın trakyası egesı yokmu hıç buralara gelen gıden ılgılenen yok tarafsızlık bu mu şimdi hıç yarınlarına bı plan yapıcak hal kalmadı mıllette onlara göre herşey süper zaman gecıyo olsun boyle ayırım olursa bızlerde sandıkta bakıcaz artık 1 1 Yanıtla
  • dogru dogru:
    evet şimti binali tayıp istemese inali 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement