Başbakan Yıldırım, Sayıştay Heyetini Kabul Etti
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : Başbakan Binali Yıldırım'ın Sayıştay Başkanı Seyit Ahmet Baş ve beraberindeki heyeti kabul etmesi ANKARA - Başbakan Binali Yıldırım, Çankaya Köşkü'nde, Sayıştay Başkanı Seyit Ahmet Baş ve beraberindeki heyeti kabul etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?