Sigarayı Bıraktı Koleksiyonunu Yapıyor
Konya'nın Ilgın ilçesinde emekli Mehmet Ali İlkaya, 16 yıl önce bu sigaraya kullanmayı bıraksa da 30 yıldır dünyanın birçok yerinden sigara paketleri ile koleksiyon yapmaya devam ediyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?